Gå til innhold

Ny her ! Noen som kan piffe opp skrivebordet mitt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg er ny i Linux..kan noen hjelpe meg med å "Piffe" opp skrivebordet mitt..lissom sånn at det blir kult.. Via teamviwer?

Hei! Hva slags Linux distro kjører du? Tror det hadde vært morsommere for deg og prøvd/feilet litt selv. Så lærer du det selv + du får det som du vil :)

Hvis du kjører Ubuntu, og er passe stødig i engelsk, kan du prøve deg på denne:

http://www.omgubuntu.co.uk/2011/06/this-stairway-to-heaven-ubuntu-desktop-is-gorgeous-and-simple-to-achieve/

:)

Lenke til kommentar

Hei, jeg er ny i Linux..kan noen hjelpe meg med å "Piffe" opp skrivebordet mitt..lissom sånn at det blir kult.. Via teamviwer?

Hei! Hva slags Linux distro kjører du? Tror det hadde vært morsommere for deg og prøvd/feilet litt selv. Så lærer du det selv + du får det som du vil :)

Hvis du kjører Ubuntu, og er passe stødig i engelsk, kan du prøve deg på denne:

http://www.omgubuntu.co.uk/2011/06/this-stairway-to-heaven-ubuntu-desktop-is-gorgeous-and-simple-to-achieve/

:)

Linux Mint 11 ! :p

Lenke til kommentar

Linux Mint 11 er da veldig pent å se på i utgangspunktet, men selv liker jeg å legge til et par programmer som både er pene å se på, og som jeg mener er nyttige.

- en valgfri dock. Den jeg bruker heter "docky" og finnes ved å søke i mints programvarebehandler. Hvis du ikke liker den er det andre alternativer, som "awn" og "cairo".

- en drop-down terminal. Jeg bruker "guake" som spretter ned fra toppen av skjermen når jeg trykker på F12.

Ikonsettet "Faenza" bruker jeg på alle mine linux installasjoner, da jeg synes dette er pent og praktisk, og jeg liker å ha alle ikoner i samme form og størrelse.

Skrivebordsbakgrunn regner jeg med du klarer å skifte selv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...