xarcee Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Hva blir prisen på den nye MBA iforhold til den nåværende? edit: Ja, skjønte det Endret 23. juni 2011 av Arceez Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Akkurat den samme, vil jeg anta. Apple ser ut til å ha en fast prispolitikk når det gjelder Mac. Du kan gjøre kupp på "den gamle" Macbook Air når den nye blir lansert, da noen butikker helt sikkert er ute etter å kvitte seg med beholdningen. Endret 23. juni 2011 av member-101642 Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 supert, da blir det Air! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Om jeg venter på de nye prosessorene som kanskje blir installert i Air, da blir den jo en god del raskere da? Pro er jo treigere i lette oppgaver, men hvor tunge programmer må det kjøres for at Pro er bedre? Spilling gjør jeg på stasjonær-pc, og videorendering har jeg aldri prøvd. Skal ned til Fredrikstad ikveld, får ta meg en tur til eplehuset i løpet av de neste dagene å teste da hvis du går fra standard konfigruasjon så vil air være lynrask på lette oppgaver: se på bilder, starte programmer, ut av dvale, på, av, internett og slikt:) pro vil være raskere til heavy bilderedigering og filmredigering air er mer en nokk rask for de aller fleste:) tl normalt brruk gir air deg mest for pengene Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Blir nok standard konfigurasjonen med 4gb ram! Siden ram'en ikke kan oppgraderes senere på Air! Ellers så tror jeg Air er flotters, gleder meg som et lite barn til den offisielle oppgraderingen på Air kommer, og jeg endelig får kloa i en! edit: skriveleif Endret 23. juni 2011 av Arceez Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hvordan forholder henholdsvis Air og Pro seg til å se film? Hvilken av disse vil kunne holde seg lengst (dvs 5-6 år) uten at man trenger å kjøpe nytt? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Macbook Air egner seg dårlig dersom du har tenkt å se filmer på DVD; den leveres nemlig uten diskstasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå