Cuneax Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 De skitne flaters store skrekk. Støvsugerhansken gjør rent bord Lenke til kommentar
Occi Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Tviler på at den er sterk nok til å være noe særlig effektiv, mtp. det var en ganske liten konstruksjon som kun går på et batteri. Men klager ikke om jeg tar feil :-) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Siden han er design-student, og ikke ingeniør-student, så betviler jeg funksjonaliteten. Det er nok bare et design han har laget, altså ikke et konsept som er meningen skal realiseres. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ifølge plantegningene vil Magic Glove være i stand til å suge opp skitt og støv, før det blir sendt gjennom et filtreringssystem som forvandler det til ren luft. Dette fjerner behovet for støvsugerposer, men om det virker i praksis er et annet spørsmål. Eh, hvordan forandrer man støv til luft? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 "Forvandler" betyr med andre ord at luft blir sugd inn, støvet havner i filteret og resten går ut? Er ingen "forvandling" som foregår der vel? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Skiten som blir sugd opp må da nødvendigvis samlast opp ein plass. Enten i form av eit filter eller i form av ein (liten) støvsugerpose. Eg ser heller ikkje heilt poenget med å ha dette som ein hanske, ville ikkje ein liten støvsuger være meir praktisk og handterlig? Ein liten støvsuger kan jo designes til å få plass også der du ikkje kjem til med arma (lengst under sofaen eller bak radiatoren). Lenke til kommentar
Xell Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det er da ganske lett å se av figurene her at støvet samles opp i en beholder (grønt på tegningene). Å si at den forvandler støv til ren luft er vel litt for magisk. Støvet blit ikke borte men det er bare ren luft som blåses ut av "hansken". Den forsøker vel ikke mer enn å erstatte den klassiske støvkosten, noe jeg tror den kan være god på. Det er jo bedre å fange støvet på en skikkelig måte enn å veive over med en kost og håpe at mesteparten fester seg. Og man kommer vel like godt til med denne som man gjør med en støvkost eller en støvklut i handa. Lenke til kommentar
M__S Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 @jale Designstudent og ingeniørstudent er da ikke nødvendigvis to ulike ting? Finnes jo sivilingeniørstudium innenfor design, også her i Norge. Lenke til kommentar
hondapower Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 kjekk å bruke til å stryke over katta... Lenke til kommentar
Changis Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 ... It's so bad... Lucas fra "The Wizard" Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hva med en liten bord-støvsuger istedet? Jeg ser ikke helt at denne tar markedet. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 hvorfor ikke? Du tar på deg denne "hansken" og drar over bordet akkurat som du ville ha gjort når du tørker av bordet med en klut. men du slipper å bekymre deg om å få samlet opp smulene så de ikke detter på gulvet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg