spiffers Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Holder på med finpussen for en nettside, hadde vært fint med konstruktiv kritikk på tampen før lansering: ** Adressen er redigert bort pga kundens ønske ** På forhånd takk! Endret 21. juni 2011 av spiffers Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Synest siden er for lang slik den er, ville heller gått ned noe i tekststørrelse og tatt punktene som 2 kolonner. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Ikke dumt, skal lage en utgave med to kolonner. Skal også prøve å korte ned teksten. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Selv har jeg kjøpt Denne som jeg bruker jobbe fra, liker hvordan de har punktene. uten den customers about us boksen er den akkurat som en landing bør være i mine øyne ca, ikke for sammentrøkt men samtidig ikke milevis med scrolling. Endret 20. juni 2011 av cruzader Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Den var ikke dum! Greia jeg har laget der er fra bunn av, fra egen publiseringsløsning til hjemmesnekrede ikoner. Har puslet det sammen i helgen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Bruker være litt daffere jeg og heller bruke de 10$ for lisens til den siden får den i 5utgaver da. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Når man har custom publiseringsløsninger, blir det ofte like mye arbeid å endre en eksisterende template som å lage et design fra bunn. Skulle gjerne brukt en mer generell templating motor, og fått laget publiseringsløsninger som stemte med en slik, men det er nesten like mange motorer der ute som jeg har sokker i skapet... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Med mindre du har en kontainer som klesskap og har fylt den med bare sokker, så tror jeg faktisk der er flere Men du må jo ikke bruke en engine i bakgrunnen på alle sider, kommer ingen ninjaer utav skapet etc om du bare går for en statisk side. Hele meningen er jo at den skal gjøre arbeidet lettere, er den mer til hindring så ditcher jo du bare den for aktuelle siden. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Syntes siden var veldig stilren. (Google hjalp meg med siden ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå