mosle Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 heisann, jeg har et aldri så lite problem... Jeg har sikret meg oppkjøring den 14 juli, men jeg mangler glattkjøring, og banen her hjemme stenger 5 juli, så alt er fult så vet noen om trafikkskoler hvor jeg kan få tatt det på så kort varsel. Helst ikke lenger nord enn tr.heim. Lenke til kommentar
nems Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Vet ikke hvordan det funker nå, men når jeg tok lappen fikk jeg ikke tatt glattkjøringa siden det var midt på sommeren. Da fikk jeg midlertidig sertifikat som måtte fornyes etter 6mnd og jeg tok glattkjøringa utpå vinteren.. Lenke til kommentar
mosle Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 nå har vi jo helårsbaner desverre Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Naf har en glattkjøringsbane på Orkanger, rett vest for Trondheim. Ikke langt unna sentrumen "der ute". Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 hvordan kan man bestille oppkjøring når glattkjøringa er på trinn to, og førerprøven er trinn 4? Lenke til kommentar
mosle Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 glattkjøring er slutten på trinn 3, oppkjøring får du bestilt når du har bestått teorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå