Gå til innhold

Jobbintervju på McDonalds-- Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Kl.1300 skal jeg altså på jobbintervju, noen som vet hva de evt. vil spørre om? Noe jeg bør tenke gjennom før jeg drar?

De kommer nok til å spørre om hvorfor jeg vil jobbe der, men det første jeg tenker på da er jobb/penger. WTF skal jeg si?:S Har virkelig ikke en anelse. Anyone?

Takker:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er farlig seint å be om konkrete råd så seint.

Det finnes mange generelle råd om korleis du skal opptre på jobbintervju, men noke av det viktigaste er.

Sørg for at du gjer eit godt førsteinntrykk, møt opp i god tid og pass på at du er vellstellt og greit kledd. Husk å håndhelse når du presenterer deg.

Svar ærlig på det du blir spurt om. Du vil mest sannsynleg ikkje få så mange spørsmål om motivasjonen din og framtidsutsiktene dine då dei fleste ikkje søker meir en deltidsjobb i McDonalds. Prøv å få fram at du er moden til å ha ein slik jobb.

Det er også lurt å sette deg litt inn i kva bedrift du eigentleg søker jobb i. Har McDonalds f.eks noken kvalitets målsettninger eller personalpolitikk som du burde vite om?

Dersom det f.eks er eit stort fokus på hygiene, så prøv å vise at du har respekt for dette. Berre så enkle ting som å møte opp nydusja og ikkje pelle deg i nesen under intervjuet vil ha mykje å seie for inntrykket av at du er bevist på hygienen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er farlig seint å be om konkrete råd så seint.

Det finnes mange generelle råd om korleis du skal opptre på jobbintervju, men noke av det viktigaste er.

Sørg for at du gjer eit godt førsteinntrykk, møt opp i god tid og pass på at du er vellstellt og greit kledd. Husk å håndhelse når du presenterer deg.

Svar ærlig på det du blir spurt om. Du vil mest sannsynleg ikkje få så mange spørsmål om motivasjonen din og framtidsutsiktene dine då dei fleste ikkje søker meir en deltidsjobb i McDonalds. Prøv å få fram at du er moden til å ha ein slik jobb.

Det er også lurt å sette deg litt inn i kva bedrift du eigentleg søker jobb i. Har McDonalds f.eks noken kvalitets målsettninger eller personalpolitikk som du burde vite om?

Dersom det f.eks er eit stort fokus på hygiene, så prøv å vise at du har respekt for dette. Berre så enkle ting som å møte opp nydusja og ikkje pelle deg i nesen under intervjuet vil ha mykje å seie for inntrykket av at du er bevist på hygienen.

Takker:) Vet det er sent, men fikk ikke vite det før i går kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...