RBW Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Vi har 20 lisensnøkler som vi skal dele ut. Konkurranse: Vinn en kopi av Shogun 2 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Siden jeg allerede har spillet kommer jeg ikke til å delta i konkurransen. Men for de som ikke alt har det, kan jeg bare si at spillet er meget bra. Så her anbefales folk å delta. Lenke til kommentar
Quanginni Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 JAAAA!!!! Tenkte å kjøpe dette når jeg fikk PCen min. Men kanskje jeg ikke trenger det Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Litt bitter for at jeg enda ikke har tatt meg råd til dette spillet, men så ble det Portal istedet. Portal 2 var så visst et bra spill, men i lengden hadde det ikke noe særlig verdi. Demoen til Shogun 2 var fantastisk! Da kan ikke fullversjonen være noe verre! Krysser fingrene. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Oi oi, håper jeg vinner, har to kamerater som spiller dette ^^ Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hadde Vært Herlig og vinne, har vært med i veldig mange konkurangser her på hardware. (gamer osv også) Ville Vært Kult om vi fikk vite hvor mange som prøvde seg på dette og hvor mange som hadde riktig Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg vet at de sier "a copy of" på engelsk, men det heter da vitterlig "et eksemplar av" på norsk? Ellers hadde det vel holdt med "Vinn Shogun 2" Ikke at jeg bryr meg nevneverdig, men det virker som unødvendig forkludring av språket. Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Når får vi vite hvem som har vunnet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå