Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Går rundt med veldig mye småsmerter i hele kroppen.

HesteHoven

Anbefalte innlegg

Hei!

I en stund nå har jeg gått rund med mange småsmerter i hele kroppen.

Blandt annet:

Smerter i magen, som oppblåsthet. Spesielt til venstre 5-7 cm fra navlen.

Til venstre rett under ribbe benet.

Halsbrannfølelse midt i magen. Jeg begynner å tro jeg har en form for magesår, dette har jeg hatt lenge og kommer ved veldig mye sterk mat og kullsyreinnholdige drikker utenom farris. Har også en del magesår i slekten, vet ikke om dette er arvelig.

Hodepine i venstre delen av hodet og bak øyet. Har migrene, men har ikke hatt det på lenge.

Smerter i brøstkassen: Det føles som om jeg har bristet ribbe benet eller punktert lungen (veldig varierende smerter) det noen ganger. Har astma og har ikke tatt medisinen på en stund.

I testiklene spesielt ved utløsning. I 6. klasse opererte jeg. Tror det var en cyste. I januar gikk jeg på antibiotika for en infeksjon.

Kneet ved vridning. Ikke noe spesielt, men kommer og går.

Korsryggen. Dette fikk jeg svar på, det var Lumbago.

Jeg har tenkt på at mye av dette kan være psykologisk, men jeg er ikke hypokonder og drøyer gjerne lenge før jeg går til legen. Har en viss peiling på når ting blir alvorlig (Som intense smerter aka. testikkelen i 6. klasse, ryggen i i april. og når jeg går med noe i lengre tider aka. svake smerter i testiklene, kortpust og smerter ved fysisk aktivitet som var astma.)

De gangene jeg har gått til lege har det vert noe gale.

Jeg begynner å mistenke at det kan være en grunn til at disse, som jeg tror kan være symptomer, slår til i kroppen.

Tok blodprøve da jeg var hos legen med bjellene og de var helt fin.

Noen ideer?

Tenker å ta meg en tur til legen igjen for en allround check.

Som sagt er ikke smertene veldig store. Det er casual smerter som kommer og går akkurat som de vil. Bjellesmertene kommer ved det meste med seksuelle aktiviteter og opphisselse, det virker nesten som om de blir dratt for langt opp i magen og driver å tøyer ut "ledningene" i pungen..

Det får vel være nok. Noen som har peiling? >_>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...