Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er scoren med min relativt nye rigg:

 

post-216261-0-02112300-1357564523_thumb.png

 

Veldig fornøyd med scoren så langt, i hvert fall med tanke på at det er en M-ITX-rigg.

CPU er stabil på 4.7GHz med en Hyper 212 Evo som blir holdt selskap av et par NF-F12-vifter. Nå går den nesten opp i 80c etter et par minutter i P95, men det burde ikke spille noen stor rolle i og med at den veldig skjelden passerer 65c ved normal bruk (spilling, videoredigering, etc.)

Gleder meg til å få satt inn skikkelig vannkjøling en gang før sommeren! :)

 

Full liste med specs står på profilen min.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg kjøpt nytt vannblokk for 7970 kortet og har tatt en runde med 3dmark11. Ble totalt P11219, synd at jeg har en gammel og ræva cpu, ellers hadde det nok blitt litt høyere poengsum, hehe. Men er fornøyd med at graphic score ble 12536. Kortet har nok litt mer på lager, må nok bruke msi afterburner for å stille på minnespenninga for å komme over 1750mhz.

post-74183-0-76079400-1358892941_thumb.png

Lenke til kommentar

P2208 with NVIDIA GeForce GTX 560M(1x) and Intel Core i7-2670QM Processor

Er ikke 2200 poeng litt lite for dette laptop setup? 1333mhz ram om det teller noe.

3dmark11

Her er et GT 650M GDDR5 @ 885/2200 med en i7-3720QM: http://www.3dmark.com/3dm11/5720937

Siden 85% av resultatet kommer an på grafikkytelsen er P2200 helt normalt. GTX 560M er rett og slett ikke så kraftig som man skulle håpe.

Lenke til kommentar

Slik ser mitt ut.

 

Det er stock og oc til 4.5 + gpu 50/400

 

Nice! Men en ting jeg synes er litt rart... jeg har jo bedre score enn deg stock. Ser at det er Physics scoren som gjør utslaget. Men du har jo AMP! versjon av kortet. Ergo høyere klokke hastighet enn meg. Du har også K versjonen av min cpu som er klokket litt høyere enn min standar. Burde ikke du hatt høyere score enn meg stock? Kan hdd`ne mine ha noe å si her? Jeg kjører 2 x Intel 330 180Gb i RAID0.

 

En annen ting jeg lurer på er, merker du noe særlig forskjell i spill overklokket vs stock? :innocent:

Lenke til kommentar

Nice! Men en ting jeg synes er litt rart... jeg har jo bedre score enn deg stock. Ser at det er Physics scoren som gjør utslaget. Men du har jo AMP! versjon av kortet. Ergo høyere klokke hastighet enn meg. Du har også K versjonen av min cpu som er klokket litt høyere enn min standar. Burde ikke du hatt høyere score enn meg stock? Kan hdd`ne mine ha noe å si her? Jeg kjører 2 x Intel 330 180Gb i RAID0.

 

En annen ting jeg lurer på er, merker du noe særlig forskjell i spill overklokket vs stock? :innocent:

 

Jeg er helt enig med deg. Syns også dette er litt rart. Jeg merker ingen forskjell på CPU stock vs. oc. Heller ikke på gpu. GPU er fabrikklokket til 1098/1652. Og nei, vet ikke om ssd har noe å si her. Kjører os fra OCZ ssd. Vet ikke hvordan det funker ved 3dmark11. Du har jo nesten -100 stock på core.

Endret av kalleklovn12
Lenke til kommentar

Nå skal jeg fyre opp ett fyrverkeri av en test!

2x HD4850 i crossfire med STOCK CLOCK! syke saker..

Er spent på resultatet nå! det ene skjermkortet mangler vifte, men litt varme skader vel ingen.

 

Edit: Your graphics adapter reports that it supports only Direct X 10_1. :(

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

58xx serie og senere har støtte for dx11, de før har ikke det.

 

Hvor mange skjermer kjører du? Mtp. quad crossfire...!!?

 

Har ikke noe med hvor mange skjerm man har, men om man vil ha det beste pengene kan kjøpe. Hadde jeg hatt cash, hadde jeg også kjøpt overkill maskin også. Er bare så jævelig fett!

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...