Windoge Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Har en reise som går fredag som jeg ikke trenger å dra på allikevel. Kan man få refundert deler av flybilletten? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 En flybillett er vanligvigvis en irreversibel kostnad, om du ikke har "avbestillingsforsikring". Så tvilsomt. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det som er vanlig å få refundert er skatter og avgifter, ikke selve reisen. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det vil vel fremgå av kjøpsavtalen. Typisk er at billigbilletter hos Ryanair ikke kan refunderes men at fullflex hos f.eks SAS kan avbestilles og refunderes mnus en liten avgift. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 det spørs litt hva slags billett du har kjøpt men billigbilletter refunders som regel ikke. Det kan hende du fårrefundert det på reiseforsikringen men det spørs også hvilken reiseforsikring du har. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Kommer an på flyselskap og bookingklasse. AFKL gir ikke YQ skatt tilbake (fuel tax) som er den største skatten. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Fullflex tillater vel avbestilling så lenge det er mer enn 24 timer til du skal reise. (SAS) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Tja, jeg jobber med det Thomas. Refunderer flybilletter hver dag. Du kan sende meg en PM om du er interessert. Håper likevel det har ordnet seg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå