Constanse Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hei! Jeg er interessert i en fyr i parallellklassen min, men på grunn av min grensesprengende feighet/idioti klarte jeg ikke å bruke dette året (andre vid.) til å bli godt kjent med ham. Det som også virkelig vekket meg opp på slutten av skoleåret, var mistanken min om at en annen jente på trinnet også liker ham... Derfor tenkte jeg at det er særs utaktisk å vente helt til skolestart for å snakke meg ham igjen. Jeg tenker å kontakte ham på facebook, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå fram. Og derfor er jeg her, som dere sikkert forstår! Han og jeg har hatt en del timer felles, og om jeg møter ham på gaten/vei fra skolen stopper han opp/drar ut øreproppene. (Den eneste informasjonene man kan lese ut fra dette er vel at han ikke hater meg... ) Så som dere skjønner er vi ikke megaclose, men jeg er overbevist om at vi har mange ting til felles (og han er dritsøt, herregud!) Så, lang historie kort, jeg vil virkelig, virkelig ha denne gutten, men jeg bør vel helst ikke formidle hvor desperat jeg faktisk er. Hvordan skal man gå fram? Bør jeg bare begynne å snakke med ham på facebook når jeg ser han er pålogget, og så spørre ham etter en stund om han vil finne på noe? Eller hoppe rett i det? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg får noia om folk ber meg ut helt random, så jeg vil råde deg til å prøve å bli litt kjent først. Snakk litt på face, lik bilder osv., men ikke alt på en gang. Det er lett å bli oppfattet som desperat. Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ikke stalk han på face heller da. Det merkes at du er desperat om du typisk liker alle bildene hans, og kommenterer hver eneste statusoppdatering. Snakk heller direkte via chaten i så fall Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Ikke stalk han på face heller da. Det merkes at du er desperat om du typisk liker alle bildene hans, og kommenterer hver eneste statusoppdatering. Snakk heller direkte via chaten i så fall Nei, jeg har helt noia for sånne ting, så det kommer jeg ikke til å gjøre. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå