stian123 Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hei! Je lurte på om det var ett nettsted med mange, norske, bra reklamesanger.. som den coca cola sangen (For det store, for de små...) Takker for alle svar! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hei. her er det litt om det du leter etter Søk funksjonen på venstre side i forumet er rimelig bra... mvh knutern_ Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Hei. Søk funksjonen på venstre side i forumet er rimelig bra... mvh knutern_ Søkte på reklamesanger: Søket gav 1447 treff :wink: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg fikk 2 treff og begge handlet om den norske cola reklamen :-) Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Hei!Je lurte på om det var ett nettsted med mange, norske, bra reklamesanger.. som den coca cola sangen (For det store, for de små...) Den sangen har jeg men jeg skulle ha ett eksempel!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 du kan jo se på www.coca-cola.com elns, og hjemmesidene til andre større bedrifter og lete rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå