Antidoll Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hallois. Jeg har et P8H61-M PRO hovedkort og windows 7 home premium 64bits OS. 6 lydutganger integrert i hovedkort bak, samt støtte for 2 på frontpanel dersom man har utgang foran. Jeg har ikke det, MEN Realtek HD audio manager er av den klare mening at jeg har det. Alle settings er dermed låst til frontpanel utganger, og ingen av bakpanel utgangene fungerer. Audiomanager skal visstnok være en "smart" løsning ved at det skal registrere automatisk når en jack blir koblet til. Det gjør den altså overhodet ikke i mitt tilfelle, samt at den registrerer tydeligvis at et eller annent er koblet til inngangene i frontpanelet... som da ikke eksisterer. I BIOS er det kun mulig å velge mellom ac97 eller hd kvalitet i front. Ingen options for bakpanel. Audiomanager gir ingen muligheter til å velge bakpanel utganger. Jeg går ut fra at her må jeg inn og justere jumpers på HK. Men jeg vet ikke hvordan disse skal stå for at jeg skal kunne bruke bakpanelutgangene. Hjelp mottas med takk HK: http://www.asus.no/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8H61M_PRO/#specifications Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Har ingen innspill ift. jumpere, men har du testet å avinstallere Audio Manager og bare la Win7 ta seg av hvilke drivere som må på plass? Lenke til kommentar
madammim Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det er visst bare 1 jumper på HK, og den er for å resette bios. Tror du må lete andre steder. Lenke til kommentar
Antidoll Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Heisann. Takk for svarene. ja jeg forsøkte å avinstallere driverne, og la windows ta seg av det. Funket ikke det heller :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå