Gjest medlem-211409 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hei! Feilparkerte i går. Alle bilene rundt meg hadde fått bot, men det lå ingen lapp på mopeden min (hvor skal de legge den uansett? ) Kommer jeg til å få en lapp i posten eller er jeg ubøtelig på min scooter med mindre jeg hindrer trafikk? Parkerte forresten på et gudsforlatt sted der ingen biler kjørte, helt inntil et hjørne. Kommer jeg til å få bot, eller er det bare å fortsette å feilparkere? Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja, det er absolutt mulig å få parkeringsbot med moped. Det kan være at mange parkeringsvakter gir faen, det vet jeg ikke noe om. Jeg fikk en på 600 kr da jeg kjørte moped. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det er absolutt fullt mulig ja. Dersom du f. eks parkerer utenfor oppmerket område for MC osv. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Moped skal følge reglene som alle andre motorkjøretøy, så ja, du kan få bot. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Yes, ringte faktisk å hørte om det i fjor. Jeg ringte å hørte grunnet at jeg ikke hadde noe sted å legge lappen fra parkeringsautomaten. De sa at jeg måtte ringe inn til dem hver gang jeg trakk en lapp fra en automat. Jævlig tungvint! Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Takker for svar fra alle! Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Kjenner flere som har fått bot på moped. Bare hos private parkeringselskaper da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå