chostein Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg har tenkt og kjøpe meg et par: http://www.shopcerwinvega.com/detail/CER+VE-12/VE-12 men har ikke forsterker så er det noen som har noe og anbefale?? sånn at jeg får maks ytelse, men til en billig penge Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 For å få maks utnyttelse så er det ikke noe som heter billig. CV krever endel effekt for å spille bedre, men det er langt fra noe lydmessig nirvana uansett med CV. Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Dynavoice får god kritikk og de er billige... sjekk de på surround.no Ellers så kommer det hele tiden Jamo s606 på tilbud her og der. Tidligere hadde lefdal tilbud på jamo s606 (full surround) til 3k. Kommer helt sikkert flere slike tilbud. Ofte finner du gode brukte ht til en god pris også.. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Dynavoice får god kritikk og de er billige... sjekk de på surround.no Ellers så kommer det hele tiden Jamo s606 på tilbud her og der. Tidligere hadde lefdal tilbud på jamo s606 (full surround) til 3k. Kommer helt sikkert flere slike tilbud. Ofte finner du gode brukte ht til en god pris også.. Han spør vel her om forsterker til CV-høytalerne. Hvis du skal ha billig forsterker med masse effekt kan du gå for en PA-forsterker. Hvis du skal ha forsterker som spiller pent, og med masse effekt er det svært lite billig. Du finner muligens noe på bruktmarkedet. Jeg vet at Crown er PA-forsterkere som spiller relativt pent og har masse effekt, disse får du fra USA for 2-3000 kroner og vil gi effekt fra 250 watt RMS, godt nok for CV-høytalere. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Om du skal ha CV så kan du like greit kjøre på med gromsete Wat også...denne leverer haugevis http://www.hifiklubb...terker_sort.htm Endret 30. juni 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Dynavoice får god kritikk og de er billige... sjekk de på surround.no Ellers så kommer det hele tiden Jamo s606 på tilbud her og der. Tidligere hadde lefdal tilbud på jamo s606 (full surround) til 3k. Kommer helt sikkert flere slike tilbud. Ofte finner du gode brukte ht til en god pris også.. Han spør vel her om forsterker til CV-høytalerne. Hvis du skal ha billig forsterker med masse effekt kan du gå for en PA-forsterker. Hvis du skal ha forsterker som spiller pent, og med masse effekt er det svært lite billig. Du finner muligens noe på bruktmarkedet. Jeg vet at Crown er PA-forsterkere som spiller relativt pent og har masse effekt, disse får du fra USA for 2-3000 kroner og vil gi effekt fra 250 watt RMS, godt nok for CV-høytalere. Her har det nok gått litt fort i svingene ja :S Denne posten skulle ha vært i en annen tråd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå