*F* Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det er nok vanlig i de fleste leirer at alle soldater har hver sin tavle ved senga som dem kan bruke til å henge opp det dem vil på, bilder, tegninger, mobiltelefoner eller hva det skulle være. Post bilde av tavla di her og skriv gjerne hvorfor den ser ut som den gjør. Min tavle: Nede til venstre ser dere en mobilholder laget av en grandiosa-eske og tape. Oppe til høyre en tre-boks jeg laget på barne/ungdomsskolen, endelig fikk jeg brukt for den, har bare div pappirer osv der. Resten er ganske selvforklarende, ellers ser dere at jeg har hengt opp en ekstra strømpadde med strips til venstre for tavla, dette for å få flere strømuttak. 2 Lenke til kommentar
Chiraen Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 I stridsvognseskadronen får vi ikke lov til å henge opp annet enn ukeplaner og hk416-skuddskiver på tavla. 4 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 No naked chicks? Jeg er skuffet... Var en periode vi ikke fikk lov til å ha nakenbilder av damer på tavlene, løsninga for de i underkøya ble dermed å feste dem i plata i senga over. Win. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Vi hadde lov til det en liten periode, men etter at befalet fant en plakat av ei dame med en dildo godt plantet oppi gullhøna på ett av rommene ble det fort stopp. 2 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Haha ^^, Gleder meg til å finne ut hva som er lov og ikke lov Plakater er jo alltid kos. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jævla korktavla er bare i veien. Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Kursbevis san nivå 3, to bursdagskort, sov i ro, ei navneliste på de jeg bodde på rom med på rekrutten (laget dag 1 av rekrutten, tatt vare på som minne, sov i ro, ørepropper og velferdsmenyer + den lokale pizzasjappas meny (skjult) Det morsomste er lappen fra min tidligere NK-tropp, som trodde mitt massasje-verktøy for skuldrene var et sex-leketøy, og konfiskerte det. Måtte ned på IBs kontor sent på kvelden og forklare meg for NK-troppen, men det ordnet seg til slutt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå