Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Velkommen! Noen som vet hvordan jeg kan lenke til en side i en finn.no artikkel uten at URL synes, men at jeg kan for eksempel skrive "her"? Eksempler på hva jeg mener: Link til DNFK: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&st=446480 Link til DNFK: Her Noen som vet hvordan? Mvh Tricell Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Den muligheten tror ikke jeg du har på finn. Står kort om hva du har til rådighet Her, noe usikker på om css "juksingen" funker fortsatt. Har selv fått avvist annonser siden jeg brukte css men rimelig lenge siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg leste og studerte dette, det er ikke dette jeg er ute etter, men det var et bra forslag. Artikkelen viste bare hvordan man kunne endre farge, skrifttype og sette opp en punktliste, men det sto overhode ingenting om hvordan man kan få en link innsatt i annonsen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 De du har i artikkelen der er hva du har og jobbe med i finn annonser Finn er mildt sagt sparsommelige med kommandoene/tagsene, tror de ønsker holde annonsene mest mulig plain i svart/hvitt istedenfor glorete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå