Treasure Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hei, Kjøpte en HTC Hero i september 2009 av Euronics. 1. Sommeren 2010 ble berøringsskjermen defekt. - Leverte telefonen inn til gratis reperasjon. 2. Våren 2011 ble berøringsskjermen defekt. - Leverte telefonen inn til gratis reperasjon. 3. Nå er berøringsskjermen igjen defekt. Hva har jeg krav på? Etter hva jeg har forstått, så kan jeg få tilbake pengene (heve kjøpet) ettersom samme feilen har skjedd 3 ganger? Takker på forhånd for hjelp Lenke til kommentar
K N Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg mener etter at den har blitt fikset 2 eller 3 ganger, så har du krav på pengene tilbake. Les ev.t litt på http://www.lovdata.no/all/tl-20020621-034-006.html, så finner du nok ut av det Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Ved tredje gangs samme feil, har du krav på å få hevet kjøpet om du ønsker det og fremlegger kravet ved innlevering av telefonen. Forhandler har allikevel rett på å sende telefonen til verkstedet for å få konstatert tredje gangs samme feil, men har ikke lov til å reparere fremfor å heve om du har bedt om heving. Med andre ord, du kan kreve heving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå