Olgadolga Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Bestilte et par aviator solbriller fra Superkul.no men når jeg fikk dem i posten var dem ekstremt små og måtte bøye stengene på siden for å få solbrillene på meg. Sto ingenting om størrelse og gikk ikke ann å velge noe størrelse på Superkul.no Stoler ikke på superkul sine størrelser, så nå trenger jeg en annen plass å få kjøpt kule solbriller til en billig penge. (Ikke over 600 kr) Kan også ta imot tips om utenlandske nettbutikker! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 www.coolshop.no Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Legg til noen hundrelapper og kjøp et par ordentlige solbriller fra otticanet.com. Da får du i tillegg ordentlige glass (alt etter hva du velge så klart, og glass er ikke bare glass), noe øynene dine vil takke deg for. 3 Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Har ett par "ordentlige" solbriller med polarisert glass som jeg bruker når jeg er sterkt utsatt for sollys. Skal bare ha noen nye solbriller som faktisk ser kul ut, driter i om de ikke beskytter noe, så derfor bruker jeg ikke flere hundrelapper på solbriller. Endret 19. juni 2011 av Olgadolga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå