Virke Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Mor og far kjøpte noe proteinpulver til meg for noen uker siden i Sverige. I boksen var det 600 gram for 99 SEK. Proteininnhold på 82%. Dette var mitt første pulver noensinne, og jeg følte noe mer fremgang i styrketrening etter jevnlig bruk over 3-4 uker. Jeg lurer på om noen har noe peiling på et forholdsvis rimelig og greit proteinpulver med sjokoladesmak? Ser også helst at det ikke inneholder alt for mye sukker/kalorier whatever... Link til eventuell nettside eller butikk hadde vært supert. Regner med å ta en tur til Sverige snart også, så hvis det er mye å spare på å handle der så gjør jeg gjerne det. Eksisterer sikkert en del tråder om dette allerede, men jeg blir så forvirret av alle typene og merkene. Takker for svar Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Protienpulver med sjokoladesmak smaker som regel pyton. Jordbær har jeg personlig bedre erfaring med. http://gymgrossisten.no/ har stort utvalg. Lenke til kommentar
Mazkin Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Bruker denne jeg, mest på grunn av den greie smaken NordicPower Whey 2kg Har hørt en del bra om dette også (50/50% myse/kasein). ProZyme 3kg Du får også mindre prøveporsjoner av de fleste nettbutikkene. Endret 19. juni 2011 av Mazkin Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Vil anbefale Optimum Nutrition Double Rich Chocolate. Denne smaker mye bedre enn f,eks Proteinfabrikkens eget merke med sjokolade. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Ser flere forslag her, men kunne noen pumpet opp noen direkte linker til proteinpulver til grei pris med grei smak? Hadde vært lettere for en nybegynner som meg. Den øverste til Mazkin virket jo ålreit. Endret 19. juni 2011 av ryc Lenke til kommentar
Virke Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Bruker denne jeg, mest på grunn av den greie smaken NordicPower Whey 2kg Da var den bestilt. Hvordan er leveringstiden? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 "Alle" vet jo at Optimum Nutriton smaker best Lenke til kommentar
Virke Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Da var proteinet fra Nordicpower testet, og jeg er strålende fornøyd. Smaken er veldig "ekte" og konsistensen på ferdig blandet drikke var toppers. På bakgrunn av dette og pris kan jeg foreløpig anbefale dette proteinpulveret. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå