Gå til innhold

Sølte vann i kreatinboksen - ødelagt?

Anbefalte innlegg

Pleier å stå på noen bokser at man skal ta pause etter så og så lang tid :)

Det har ikke noe med bivirkninger å gjøre. De "anbefaler" det fordi man stagnere ofte etter en periode. Stopper man noen uker og starter på igjen så vil man ofte føle "kicket" på nytt sies det.

Har selv brukt kreatin opp til flere ganger, uten at jeg kan si det gav noen merkbar effekt. Spis 2kg med rosiner før trening og jeg skal love deg trøkk og en pump du aldri før har kjent :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er vel kreatin et av de få kosttilskuddene som man vitenskapelig har kommet frem til at faktisk fungerer.

Joda, men det er fortsatt ikke noe magisk pulver som får deg til å løfte mer. Om det faktisk hadde funket skikkelig hadde ikke det vært lovlig å selge i Norge :)

Lenke til kommentar

Neida, noe mirakelmiddel er det ikke. Men, for de det fungerer for så vil økningen i lagret energi kunne representere noe positivt. Også er det billig i tillegg.

Ja, virkningen er veldig individuell og hvor mye økning den kan gi er også en diskusjon. Mange mener at den vil kunne gi en styrke økningen i starten av en økt, kun på første settene. Formen for min del varierer veldig fra dag til dag og hva jeg har spist den dagen, så blir nesten umulig å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...