Perken Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Her om dagen klarte jeg å søle vann i kreatin boksen min. Vannet senket seg inn i stoffet og formet en fast form. Det lukter vondt fra boksen og jeg er litt usikker om det ennå går ann å bruke kreatinet. Jeg er en liten klossmajor og slike hendelser skjer meg ofte. Er det mulig å bruke kreatinet etter det har blitt blandet med vann og dannet en fast form? - Preben Endret 19. juni 2011 av Perken Lenke til kommentar
storken Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det lukter urin fra det, nuff said. Lenke til kommentar
Perken Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Det lukter urin fra det, nuff said. Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Alle har vel kjent lukta fra kreatin i vann som har stått litt Lenke til kommentar
Perken Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Kreatinet er i fast form, er det mulig å knuse kreatinet og fremdeles bruke det? Endret 19. juni 2011 av Perken Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Aner ikke konsekvensene, men kreatin er så billig at det ikke er noen grunn til å ta sjanse. Bestill nytt på proteinfabrikken, gymgrossisten, kjøp på Life helsekost eller lignende. Lenke til kommentar
Perken Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Aner ikke konsekvensene, men kreatin er så billig at det ikke er noen grunn til å ta sjanse. Bestill nytt på proteinfabrikken, gymgrossisten, kjøp på Life helsekost eller lignende. Det er utsolgt overalt, jeg finner det ikke noen plass. Jeg kjenner det begynner å krible i musklene. Hver morning våkner jeg og lurer på hvordan jeg skal leve nok en dag uten kreatin. Enkelte dager kaldsvetter jeg om nettene etter mareritt der jeg trener uten kreatin. Jeg savner dette stoffet meget. Klarer ikke å vente særlig mye lenger. Jeg er en ung gutt på 16 år og ser ikke poenget i å trene uten kreatin. Jeg vil klare å yte max av treningen, noe som ikke er mulig uten kreatin. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Knus boken og ta en baufil for å sage ut de pillene dine da. Lenke til kommentar
Populært innlegg FrankBjarne Skrevet 19. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. juni 2011 Uff, hva er vitsen. "jeg mister lysten til å trene uten leikedopet mitt". I mine øyne trenger du ikke å trene i det hele tatt med den holdningen. 10 Lenke til kommentar
Perken Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Uff, hva er vitsen. "jeg mister lysten til å trene uten leikedopet mitt". I mine øyne trenger du ikke å trene i det hele tatt med den holdningen. Med kreatin klarer jeg mer antall repetisjoner. Jeg får mer ut av treningen når jeg løfter mer vekt. Lenke til kommentar
K N Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Aner ikke konsekvensene, men kreatin er så billig at det ikke er noen grunn til å ta sjanse. Bestill nytt på proteinfabrikken, gymgrossisten, kjøp på Life helsekost eller lignende. Det er utsolgt overalt, jeg finner det ikke noen plass. Jeg kjenner det begynner å krible i musklene. Hver morning våkner jeg og lurer på hvordan jeg skal leve nok en dag uten kreatin. Enkelte dager kaldsvetter jeg om nettene etter mareritt der jeg trener uten kreatin. Jeg savner dette stoffet meget. Klarer ikke å vente særlig mye lenger. Jeg er en ung gutt på 16 år og ser ikke poenget i å trene uten kreatin. Jeg vil klare å yte max av treningen, noe som ikke er mulig uten kreatin. Du vet du skal ta pause fra kreatin etter x antall uker, i noen uker? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Du vet du skal ta pause fra kreatin etter x antall uker, i noen uker? Hvorfor skal man det? Det er utsolgt overalt, jeg finner det ikke noen plass. Jeg kjenner det begynner å krible i musklene. Hver morning våkner jeg og lurer på hvordan jeg skal leve nok en dag uten kreatin. Enkelte dager kaldsvetter jeg om nettene etter mareritt der jeg trener uten kreatin. Jeg savner dette stoffet meget. Klarer ikke å vente særlig mye lenger. Jeg er en ung gutt på 16 år og ser ikke poenget i å trene uten kreatin. Jeg vil klare å yte max av treningen, noe som ikke er mulig uten kreatin. TROOOOOOOOOOOLL... Lenke til kommentar
K N Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Du vet du skal ta pause fra kreatin etter x antall uker, i noen uker? Hvorfor skal man det? Noen kreatiner kan ha dokumentert bivirkninger, og derfor anbefales det å ta pauser etter 1 mnd e.l. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Det er bare en gammel myte da forskerne ikke så at man tok opp mer av det kreatinet man tilførte kroppen antok de at kroppen hadde utviklet resistans mot det. Det som er påvist senere er at man fyller lagrene med kreatin og kroppen skiller ut det overskuddet man inntar. Som en digresjon kan det fint nevnes at om man spise nok kjøtt og fisk (jeg antar dere GJØR det) så får man i seg alt det man trenger av kreatin... P.S. Det finnes ikke kreatinER, kreatin er et en enkelt hormon aminosyre. Antar du kanskje mente typer produkter av kreatin... Endret 19. juni 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hormon er det vel ikke... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hormon er det vel ikke... My bad, mente seff aminosyre... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Du vet du skal ta pause fra kreatin etter x antall uker, i noen uker? Hvorfor skal man det? Noen kreatiner kan ha dokumentert bivirkninger, og derfor anbefales det å ta pauser etter 1 mnd e.l. Noen eksempler på det? Hvis det er dokumenterte bivirkninger bør det være enkelt å finne noe å backe påstander med. Lenke til kommentar
K N Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Pleier å stå på noen bokser at man skal ta pause etter så og så lang tid Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 ^ haha! Tviler på at det har noe å si at det er vann i det, men du vet.. kjemikalier kan bli ødelagt ved tilførsel av vann. Spesielt over tid. Ta deg en pause fra kreatinet til du fikser deg en ny boks. Opplevd et par ganger at jeg glemte å lukke igjen kreatinboksen noe som førte til tørre, ekle, harde klumper. Ikke behagelig! Har ikke brukt kreatin på snart ett år, og liekvel klart meg fint. Da tror jeg også at du klarer deg i en uke uten kreatin Menmen, kjenner det er på tide å kjøpe en boks sanrt også.. Ikke gir det bare fysisk styrke, men det gir deg også en mental/psykisk tro på at produktet hjelper mer enn det i realiteten gjør, og det er jo også en kjekk egenskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå