sn0dig Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Noen som har erfaring med uoriginale EL4 batterier? Tenker da hovedsaklig på disse fra yaha.no. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg handler alle uorginale batterier hos Altitec.no. Dersom batteriet griller kameraet ditt, dekker garantien deres nytt kamera. En grei trygghet når man kjøper uorginalt. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg handler alle uorginale batterier hos Altitec.no. Dersom batteriet griller kameraet ditt, dekker garantien deres nytt kamera. En grei trygghet når man kjøper uorginalt. Ja, jeg er klar over det. Har handlet hos altitec før. Forskjellen i dette tilfellet er derimot nesten 250,- per batteri, og med tanke på at jeg skal ha minst 2 batterier, er det snakk om litt penger. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Nikon EN-EL4 får du kjøpt helt ned til 200.- på ebay, og de billigeste batteriene innehar celler av dårlig kvalitet, når det gjelder det du linker til skal jeg ikke påstå at det innehar middelmådige eller dårligere battericeller, men man vet aldri, Altitec garanterer at deres batterier innehar celler av ypperste kvalitet. Det jeg har opplevd ved bruk av de billigeste batterier er at de ikke har like lang brukstid som originale batterier og efter noen måneder blir kapasiteten bare dårligere og dårligere, men som jeg sa kjenner ikke til spesifikke batteri og Yaha.no skal følge Norsk lov, om de gjør det er uvisst for meg. Endret 20. juni 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Nikon EN-EL4 får du kjøpt helt ned til 200.- på ebay Det er nok ikke riktig - kopier får du vel kjøpt til den prisen. Ikke originale Nikon.. ? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Flisespikkeri Tror uansett jeg går for en original EN-EL4a, får en god pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå