Slimda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Å henge seg opp i om noen er jomfru eller ei er idiotisk. Hvis hun sier hun er jomfru når hun ikke er det, har det sikkert sine årsaker. La fortid være fortid, og fokuser heller på nåtiden og fremtiden. 5 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Problemet er vel ikke om hun var jomfru eller ikke, men tillitsbruddet og løgnene. Hvorfor skal han kunne stole på henne igjen? 8 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg hater når folk tar en bitteliten ting og blåser det opp til "JEG KAN ALDRI STOLE PÅ DEG IGJEN" Jo selvfølgelig kan du det. Bare fordi jeg stjal en is på Kiwi i fjor sommer og jeg fortalte deg at jeg ikke har gjort noe ulovlig... vel. 6 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg hater når folk tar en bitteliten ting og blåser det opp til "JEG KAN ALDRI STOLE PÅ DEG IGJEN" Heldigvis har ikke madammen sagt det når hun har hold i min Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Nei, ikke her heller heldigvis :!: Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg hater når folk tar en bitteliten ting og blåser det opp til "JEG KAN ALDRI STOLE PÅ DEG IGJEN" Jo selvfølgelig kan du det. Bare fordi jeg stjal en is på Kiwi i fjor sommer og jeg fortalte deg at jeg ikke har gjort noe ulovlig... vel. Det er der er kun relevant om du søker jobb hos kiwi, i ett forhold der man lyver om seksuelle partnere syns jeg ikke det er en bitteliten sak. Så får du ha lykke til med hatinga di. 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg ser bare på det som at jenta ikke mente det teltes som et samleie. Pikken hans gikk inn èn gang, men så gikk den ut - fordi hun ikke ville. Om vi skal være svært tekniske på det så klassifiseres vel penis inni vagina som sex, men jeg ser på denne situasjonen på en annen måte. Etter min mening var hun intim med en annen fyr for lenge siden, men stoppet før de hadde sex. Hun mener det ikke betydde nok til at hun måtte svare nei på hun er jomfru. noe jeg forsåvidt er enig i. Om hun kunne fortalt hele historien er nå èn ting, men det er ikke noe jeg ville mistet tilliten til henne over. 3 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 kuk i fitte er sex, er ikke værre enn det:) Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Alså, det og ikkje være jomfru i Norge er helt vanlig så akkurat det er en bagatel. At ho laug eller ikkje kan være forde ho kanskje var redd for at du skulle reagere sånn du gjor no? Fillesak, get over it. 1 Lenke til kommentar
DBM Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 At ho laug eller ikkje kan være forde ho kanskje var redd for at du skulle reagere sånn du gjor no? Sånn jeg forstod det så reagerer han på at hun lyver om det, ikke at hun har hatt sex. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hun er redd for at trådstarter skulle reagere som han gjør nå? Trådstarter reagerer jo kun på at hun ikke sier ifra, slik jeg har forstått det.. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Tulleinnlegga sluttar her, to-tre stykk er fjerna. Hald dykk til emnet med sakleg diskusjon eller la være å poste. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 At ho laug eller ikkje kan være forde ho kanskje var redd for at du skulle reagere sånn du gjor no? Sånn jeg forstod det så reagerer han på at hun lyver om det, ikke at hun har hatt sex. Siden innlegget ble fjernet uten at eg ser noken spesiell grunn o.O så prøver eg igjen. Det som er med en sånn "løgn" som det der er gjerne for og unngå en konfrontasjon eller et potensielt problem, en "hvit løgn" Det at den saken her kan ha komt opp i en litt "wierd situasjon" der det har blitt enten følt truendes eller nermast "påkrevd" at dama skal være jomfru kan ho ha sagt det for og unngå et potensielt problem, at det kom fra 1 år seinare er jo det vi kaller at "sannheten kommmer for en dag" Jomfrudom er noe som er påkrevd innefor en vellkjent religion og har sine avstraffninger deretter, for alt vi vet kan ditta være et tilfelle.. Så då var hypotesen lagt fram. Syns du skal sette deg ned og prate med ho om det, og nei ho er ikkje jomfru, om ho syns ho er jomfru skjøl så får du ta og ha ei undervisning i "how to google" Viss du veit skjøl at det var kun for og unngå et problem at ho laug burde du kanskje gå litt i deg skjøl. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Dette stiller opp ens ord mot et annet. Ikke stol blindt på at en gutt sier en har hatt seg med en, vi vet jo "rule of three" ofte blir brukt av gutter. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Dette stiller opp ens ord mot et annet. Ikke stol blindt på at en gutt sier en har hatt seg med en, vi vet jo "rule of three" ofte blir brukt av gutter. Sant nok, men det og skryte på seg sånt, er jo ikkje akkurat "win" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Skryte på seg sånt er mer win for noen enn hva du tror. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det kan være så enkelt som at hun angrer på hele greien og ikke ville at det skulle skje. Hun foretrekker å lyge for seg selv og late som det aldri har skjedd, enn å anerkjenne at det har skjedd. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det kan være så enkelt som at hun angrer på hele greien og ikke ville at det skulle skje. Hun foretrekker å lyge for seg selv og late som det aldri har skjedd, enn å anerkjenne at det har skjedd. Tviler på at hun "lyver for seg selv". Hun synes bare at det var mest hensiktsmessig å lyve overfor TS. Postet av anonym: c1f938a4a4e5c11322c7841c06a215ed Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 For dama var ho kanskje mentalt framleis jomfru sidan det som skjedde ikkje var noko suksess. 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Det kan være så enkelt som at hun angrer på hele greien og ikke ville at det skulle skje. Hun foretrekker å lyge for seg selv og late som det aldri har skjedd, enn å anerkjenne at det har skjedd. Tviler på at hun "lyver for seg selv". Hun synes bare at det var mest hensiktsmessig å lyve overfor TS. Postet av anonym: c1f938a4a4e5c11322c7841c06a215ed Eller at hendelsen var så kjip at hun ikke vil TS skal rippe opp i gamle sår hele tiden. Når ting skjer som man angrer på, så vil man helst skuffe det under teppet. Jeg hadde kanskje hatt mine betenkeligheter når du valgte å ikke fortelle sannheten om det, men ut i fra forklaringen hennes var det ikke det helt store. Selvfølgelig litt kjipt å plutselig få vite detaljer man ikke vil vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå