Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama ljuger om jomfrudom

Anbefalte innlegg

Hei. Har nå vært sammen med kjæresten min i godt over 1 år, og har levd i den tro at hun var jomfru da vi ble sammen. Stusset litt over at hun ikke blødde eller noe i det hele tatt første gang, men tenkte ikke noe mer over det. Har nå fått høre av en kompis av eksen hennes at han var inni henne og tok jomfruhinna, men de stoppa etter ett minutt, fordi hun følte det var feil.

Hvordan skal jeg reagere på dette? Vil dere si at hun er jomfru? Føler uansett at dette er noe jeg burde blitt fortalt etter over et år sammen.. Forvirra :(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Har nå vært sammen med kjæresten min i godt over 1 år, og har levd i den tro at hun var jomfru da vi ble sammen. Stusset litt over at hun ikke blødde eller noe i det hele tatt første gang, men tenkte ikke noe mer over det. Har nå fått høre av en kompis av eksen hennes at han var inni henne og tok jomfruhinna, men de stoppa etter ett minutt, fordi hun følte det var feil.

Hvordan skal jeg reagere på dette? Vil dere si at hun er jomfru? Føler uansett at dette er noe jeg burde blitt fortalt etter over et år sammen.. Forvirra :(

Hva bryr det deg? Hvorfor skulle du reagert?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Om hun stoppet etter ett minutt fordi det ble feil, så skal du ikke se bort i fra at hun fremdeles regnet seg som jomfru. Altså har hun sånn sett ikke løyet til deg, hun utelot en detalj hun ikke trodde du ville like. Hun hadde tydeligvis rett.

Uansett, bare for å ta det og bli ferdig med det, så ikke hele tråden går bort i det:

Det er ingenting som heter jomfruhinne. Det vil si, det er såpass sjeldent at det ikke er noe vi trenger nevne. Det er noe som kalles skjedekrans, som ikke brytes ved første samleie. Man har den livet ut, inkludert etter fødsel. Om den er såpass trang at det ville blødd, så er det mest sannsynlig tatt by the time man kommer til samleie. Ett hardt fall, hard trening, onani, you name it. Så nei, mangel på blod er IKKE ett tegn på at du ligger med noe annet enn en jomfru.

Uansett, er det noe big deal? Er det noe å reagere på? Du reagerte ikke selv med hverken sinne eller sorg, så hvorfor skal vi, tilfeldige folk på ett forum, kunne fortelle deg hvordan du burde reagere? Prat med henne, spør om hennes versjon, SÅ kan du eventuelt reagere.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Problemet er ikke at hun pult 1 eller 100 andre. Problemet er at han ikke kan stole på henne. Så ja forstår hvorfor du er skuffet nå etter 1år med løgn fra hennes side. Hva du gjør nå blir opp til deg.

"Har nå vært sammen med kjæresten min i godt over 1 år, og har levd i den tro at hun var jomfru da vi ble sammen. Stusset litt over at hun ikke blødde eller noe i det hele tatt første gang, men tenkte ikke noe mer over det."

Høres for meg ut som at det er noe han har trodd, ikke noe hun har sagt... Not know I.

Lenke til kommentar

Hun er ikke lenger jomfru, hvis hun har ligget med en annen. Lengden på samleiet, har ingen betydning. Men, hva så?

Få forteller alt om seg selv, før de har sex med en potensiell kjæreste. Så dette er lite å bry seg om. Kanske du også har justert litt på sannheten?

Lenke til kommentar

Det jeg stusser på er at du tar et rykte som har blitt fortalt fra eks til kompis, og fra kompis til deg - for god fisk. Er det ikke mye lettere å prate med kjæresten din om hva du har hørt, for så å stole på hva hun sier? Hvorfor skulle hun si at hun var jomfru om hun ikke var det (mtp at hun faktisk hadde hatt ett forhold med en annen før deg)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Har hatt noe av det samma her, men seriøst.. Drit i det, hva som skjedde før dere ble sammen er ikke noe som skal ha en betydning nå 1 år sammen.

Never let a problem solved be more important than the person loved.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Penetrering har skjedd, så hun er ikke jomfru i mine øyne. Enten lyver hun eller kompisen din. Men... Hva så?

tumblr_l11omjX8me1qacz6co1_500.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...