Utsnik Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hei. Har fått et problem med pc'en. Får den rett og slett ikke på. Jeg har selv bygd den for 2 år siden, med top specs. Tror den havnet på rundt 30k. Strømforsyningen er en OCZ et eller annet på 700w, asus p6t deluxe, i7 920, 6gb ram osv. Sitter i 6 1TB disker i den, som igjen sitter i et lian li kabinett. Problemet er at den er helt død, skjer ingenting når jeg trykker på power on knappen. Men når jeg switcher psu'en på, lyser det i hovedkortet. Dette hovedkortet har hurtigknapper for reset cmos og power on rett på kortet, disse lyser, men skjer ingenting når jeg trykker på dem. Den er rett og slett helt død, ingen vifter som går rundt, ingen lyder eller noe. Hva tror dere det kan være? PSU'en eller hovedkortet? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Tips: -Prøv med en annen strømforsyning -Sjekk at minnebrikkene sitter skikkelig/prøv med en minnebrikke i ulike slotter. -Gå over kabler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå