Gå til innhold

Everton vs Liverpool

Johnblea

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har alltid hatt lyst å gatt på en kamp hvor Liverpool spiller mot Everton. Har vært på mangen andre, men enda ikke by-derbyet. Som dere sikkert vet er akkorat terminlisten kommet ut og Liverpool spiller mot Everton 25. Februar hjemme, og 15 oktober mot dem borte. Det jeg da lurer er om noen har vært på Everton vs Liverpool, bortekamp ? Hvordan var dette, anbefalinger ? Og hvordan er det med billeter lett vasnkelig ?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Sorry sent svar (sjekker sjelden innom kategorien siden den er ganske død, bare henger i de faste trådene).

Jeg har vært på Liverpool - Everton på Anfield, og det var en flott opplevelse bortsett fra at det ble uavgjort. ;) Enormt bra stemning og lokalderbyet på Merseyside er alltid en fantastisk opplevelse. Har ikke vært på bortekampen.

Det er ikke så altfor vanskelig med billetter til hjemmekampen, men umulig for deg (antar jeg) å få til bortekampen hvis du ikke skal gå gjennom svartebørs, noe som vil resultere i enorme priser. For å få billett til bortekamp, må du kunne vise til en lojalitet til klubben i form av et visst antall bortekamper forrige sesong (f.eks at du må ha vært på 15 bortekamper forrige sesong). Noe jeg går ut ifra du ikke har siden du spør her. Ellers er det ikke mulig å kjøpe billett gjennom klubben, da blir svartebørs enten på nett eller utenfor stadion din eneste mulighet, og det koster skjorta, men kan være et alternativ hvis du bare vil det nok og er villig til å betale. Tipper du må ut med mellom 2500 - 3500 for billetten da.

Hjemmekampen er lettere, du må bare vite akkurat når billettene blir lagt ut for salg og du må være klar til å kjøpe med én eneste gang for de forsvinner på minutter. Du må bli medlem av klubben (£30/årlig) slik at du får et medlemskort og -nummer. Billettene til kampene etter jul blir lagt ut for salg i november (tror jeg det var), slik at du da må bare få deg medlemskap før den tid, finne ut akkurat dag og tid for når billettene legges ut, og sitte klar på nettet til å kjøpe billett akkurat når de legges ut for salg. Du kan ikke vente til dagen etterpå, da er de utsolgt til kamper av denne typen. Men jeg har enda ikke opplevd å ikke få fatt i billetter på medlemssalg så lenge jeg satt klar akkurat når de ble lagt ut, og jeg har kjøpt til store kamper som Everton, Chelsea og City.

Good luck! Spør om det er noe.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...