Hansien Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Da har du ikke skrudd nok. Jeg har byttet mang en deler i mang en forstilling fra alskens produsenter og det er som alt annet. Hipp som happ. Uavhengig om det er nytt eller gammelt. Man ser fort hvem som tar vare på bilen, og hvem som ikke gjør dette. Man skjønner og fort om bilen har gått mye i byer og områder det saltes mye og ikke. Så japanske biler er ikke særegne på dette. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei Erik, kult navn! Er bilen til daglig bruk, ikke kjoep 2 liters motorer og oppover. Bensinprisene er hoeye! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hva med denne? Går som en kule, bare og fjerne noe av stylingen så er den fin å... Edit: Ruster ikke, god teknisk stand osv. Tror jeg begynner å bli gammel... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Neida, jeg er selv 21år å ville aldri gjort det han har gjort med bilen. Jeg er forrige eier å dere ser på det første bildet hvordan bilen så ut da han kjøpte den i september ifjor. Det siste jeg gjorde med den var å overhale girkassen og bytte clutch, alt annet teknisk var i super stand da jeg solgte ifjor. Jeg vurderte å kjøpe den tilbake nå siden vi trenger en bil til, men ble litt i tvil når jeg så hva som var blitt gjort med den. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Renault Megane 2003 og nyere, så får du en sikker og rimelig bil med særpreg. Kjøper du Renault så må du skifte motorfeste en gang i uka, makan til dårlige konstruksjoner på det. Hold deg langt unna fransk bil, mye bedre med en gammel Bmw da. Hahaha, du vet faen meg ikke hva du snakker om. Vi har hatt ALT av biler og Renault og Nissan har GARANTERT hvert det beste vi har hatt. Renault Laguna 2,2dci 178hk sier jeg bare. 2 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Har selv hatt en Laguna diesel 2001 modell, verste bilen jeg noensinne har eid. Kostet meg 70000,- i reperasjoner over 2år. 1 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Her, bil til 50.000,- med garanti, servicehistorikk og service nettop utført. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Nokre useriøse innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå