JohnAG Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hei. Vurderer å kjøpe ny telefon til dama i bursdagsgave. Vet at hun har lyst på en Android telefon som hun kan bruke til facebook og lignende. Hun liker min Galaxy S2, men tror hun vil synes at den er alt for stor i det lange løp. Xperia X10 mini pro tror jeg egentlig ville passet henne bra. Noen som har erfaring med den? Den begynne kanskje å bli litt utdatert / kjører den Android 2.3? Kanskje noen som har en annen telefon de vil anbefale? Tenkte på prisklasse rundt 2000 kr. Takk for svar Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Offisielt kjører x10 mini pro Android 2.1. Telefonen er grei til sitt bruk, men personlig synes jeg skjermen blir for liten i det lange løp. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Du kan jo se på wildfire s den ser meget solid ut(på flere plan) Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 vet ikke hva du skal kjøpe, men vet en ting du IKKE skal kjøp! og det er x10 mini pro, søstra og brodern har en sånn, begge sliter med at den er treg, og vi er i 2011! hvem vil ha trege telefoner? Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Kansje litt over 2000,- grensen, men fruen kjøpte seg akkurat Desire S. Hun har ikke hatt en "slik type" telefon før, men virker som den er enkel å bruke, og at det er passe størrelse på skjermen Likte den nesten litt selv, men trives med størrelsen på Galaxy S. Første generasjon Desire skal vel også få Android 2.3 nå... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Kjøpte nylig en rød HTC Incredible S til fruen. Hun er veldig fornøyd med den, og størrelsen plager henne ikke (4") da den stort sett ligger i vesken og ikke i lommen. Ser at det er over ditt budsjett, men ville bare nevne den. Ellers så er SE Xperia mini en gammel telefon jeg ville styrt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå