Anonym58508583 Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Tittelen sier mye: Har dere noen tips i hva jeg kan prøve å lage i Visual Basic? Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 kom igjen a folkens! gi et tips Lenke til kommentar
etse Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Det forutsetter selvfølgelig ditt kunskapsnivå. Å lage en IRC-klient er noe jeg annser som en god oppgave da man kan begynne veldig enkelt og bygge på med mer avanserrte funksjoner etterhvert som man tilegner seg mer kunskap. Protokollen er heller ikke så veldig avansert. Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Det forutsetter selvfølgelig ditt kunskapsnivå. Å lage en IRC-klient er noe jeg annser som en god oppgave da man kan begynne veldig enkelt og bygge på med mer avanserrte funksjoner etterhvert som man tilegner seg mer kunskap. Protokollen er heller ikke så veldig avansert. hmm... tror jeg heller vil prøve noe annet, så kan jeg lage en senere:) andre forlag? Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Lag et program som ved hjelp av data mining / kunstig intelligens (eller rett og slett google) finner oppgaver på nettet som man kunne ha løst i Visual Basic. 1 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Prøv deg på XNA kanskje? Lenke til kommentar
adre Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Video player (Ikke noe sånt som windows mediaplayer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå