Digitalklokke Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Hei! Er det mulig å bruke en Sony ericsson arc for å koble ipad2 til nett? Endret 22. juni 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ikke med bluetooth ihvertfall.. Under wifi settings kan du skru på "Wifi Tethering", da vil telefonen oppføre seg som en trådløs router. Søk opp opp dette wifinettverket på ipaden og du får internett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg bruker min htc-mobil som trådløst modem over bluetooth for å komme på nett med min PC når jeg ikke har wifi. Funker fint, men går litt tregt pga begrensninger i bluetooth (får ca 1 Mbps hver vei). Burde vel funke på andre også? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 hvorfor ikke bruke wifi som er kjappere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Tenker du på meg? Min htc er "gammel" og støtter ikke wifi hotspot. Bluetooth eller USB-kabel er valgene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå