Lindalol Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Endret 4. desember 2011 av Lindalol Emne flyttet fra Politikk og Samfunn til Oppslagstavlen av moderator. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Oppdaterer listen din: At våre oldebarn og tippoldebarn kommer til å måtte gå med hijab/niqāb dersom de er født jentebarn, og at landet er styrt av en alqaida-liknende "regjering". Innen den tid vil muligens nasjonen Norge ha gått i oppløsning. At tundraen i sibir skal tine opp og slippe så mye gass at det ikke blir værende på denne delen av kloden. At det blir prekær matmangel, og all matlaging var blitt industrialisert. Ingen vil derfor være i stand til å klare seg uten forsyninger fra utlandet. 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 En kobimnasjon av de tre over. Økonomisk kaos som fører til krig som fører til dukenukem. 1 Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ingen av alternativene passer for meg. Det jeg frykter mest er: 5 Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 3 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ingen av alternativene passer for meg. Det jeg frykter mest er: http://zipline.files.wordpress.com/2010/08/1984_01.jpg Hey.. vi har allerede overlevd det året da.. våkne opp menneske Verre er det med: Lenke til kommentar
Gratwhol Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Overbefolkning skremmer meg absolutt mest, ettersom det vil være (eller allerede er) opphavet til resten av scenarioene. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 At nabokjerringa skal sette blåmusa si over hodet mitt. 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Innvandring - Dagens innvandringspolitikk kan føre til at våre tipolderbarn må gå med hijab om Islam ikke forandrer seg. Om den gjør det så vil Norge forsatt bli fattigere om kulturen deres ikke blir produktiv. Dette kan føre til store økonomiske problemer i USA og Europa. I Japan, så vil befolkningsreduksjonen skje for fort og de må få flere barn for å ikke få spøkelsebyer. Japa har lavere fødselsrate enn Europa. Overbefolkning - Et problem vi kan oppleve i fremtiden. Befolkningen i Afrika, deler av midtøsten og India i mindre grad øker dratisk. Om vi lar dem komme til resten av verden, så vil vi spre overbefolkningsproblemene rundt i verden. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg oab-1966 Skrevet 20. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Vi befinner oss i år 2025 her i Norgistan som tidligere het Norge. Dette har skjedd: Kongeriket som tidligere var bygget på demokratiske grunnvoller og som het Norge, har for noen år siden blitt til en islamistisk republikk med navnet, Norgistan. Dette skjedde under et godt og grundig planlagt og samordnet lynangrep mot viktige instanser her i landet utført av et antall av ca hundre tusen fanatiske muslimer, anført av en godt kjent islamist som har vært mye omtalt i media og som norske myndigheter ALDRI klarte å hive ut av landet. Hele kongehuset, regjeringen, stortinget og en del andre viktige personer som har vært med om å styre landet, har blitt likvidert. Det norske forsvaret og politiet har dessverre måtte gi tapt for den rasende folkemassen av fanatiske muslimer, tungt bevæpnet til tennene. Dermed ble overmakten for stor. Slik har det skjedd med resten av Europa også. Nå har dette landet blitt strengt islamistisk og fått innført sharialover, takket være de rødgrønne politikerne som tillot å slippe inn all slags folk inn i landet vårt i store mengder, mesteparten muslimer. Ikke nok med at de kom inn i store antall, de formerte seg som fluer også. Når muslimene fikk lov til å bo i Norge, var de ikke fornøyd med den vestlige kulturen, men begynte å kreve det ene og det andre, som f.eks å bygge moskeer og ha egne skoler for muslimer osv osv. De ble aldri fornøyd, uansett hvor mye de rødgrønne politikerne gav etter for deres krav. De ble aldri fornøyd før de fikk overta landet vårt fullt og helt, de ble aldri fornøyd før de etnisk norske og ikke-muslimske utlendingene måtte danse etter deres egen pipe. Muslimenes hovedmål er å erobre hele verden og ha verdensherredømme i en hver avkrok. Her og nå sitter jeg, far i huset og kikker ut av vinduet og ser min kone og min 23 årige datter, begge ikledd burka på vei til butikken. Jeg tenker samtidig på mine to sønner på 27 og 29 som måtte flykte for livet til Australia på grunn av at de var med om en protestdemonstrasjon imot islamistregimet. Jeg er glad for at sønnene mine klarte å komme seg unna og at de har det bra der på andre siden av kloden. Om ikke så lenge skal jeg, kona og dattera mi snike oss ut av landet for godt og reise til Australia og treffe guttungene, svigerdøtrene og barnebarna, det ser vi virkelig fram til, et nytt liv til sammen i fred og frihet. Endret 20. juni 2011 av oab-1966 11 Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Økonomisk liberalisering er noe jeg frykter mer enn alt. Frykter også innvandring, slutten på vestlig kultur, anarkisme og mindre frihet. Endret 22. juni 2011 av AHP3475 Lenke til kommentar
Kristine Ask Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Tenkte jeg kunne legge til et framtidsscenario som jeg tidvis grubler på og synest ganske skummelt. Takk til Oab for å sette an tonen Vi befinner oss i år 2025 her i Område 23 som tidligere het Norge. Dette har skjedd: Kongeriket som tidligere var bygget på demokratiske grunnvoller og som het Norge, har for noen år siden blitt til en ødemark uten noen form for samfunnsstruktur. Dette skjedde under et tilfeldig og uplanlagt lynangrep mot viktige instanser her i landet utført av et antall av ca hundre tusen zombier, anført av en godt kjent og fanatisk nettdebattant som slapp ut viruset og har vært mye omtalt i på nettet og som moderatorene myndigheter ALDRI klarte å hive ut av aktuelle forum. Hele kongehuset, regjeringen, stortinget og alle andre viktige personer som har vært med om å styre landet, har blitt spist. Det norske forsvaret og politiet har dessverre måtte gi tapt for den udøde folkemassen av eks-borgere, bevæpnet kun med tennene. Dermed ble overmakten for stor. Slik har det skjedd med resten av Europa også. Nå har dette landet blitt ærklært ødeland og regnes som lovløst, takket være de ignorante politikerne som tillot å slippe inn zombier til landet vårt i store mengder, uten å se tegnene. Ikke nok med at de kom inn i store antall, de formerte seg som fluer også (ett bitt er nok!). Når de infiserte fikk lov til å bo i Norge, var de ikke fornøyd med den behandlingen de fikk, men begynte å kreve det ene og det andre, som f.eks å delta i offentligheten, merke karantiner som unødvendige osv osv. De ble aldri fornøyd, mest fordi de døde lenge før noen kunne gjør noe med deres krav. De ble aldri fornøyd før de fikk overta landet vårt fullt og helt, de ble aldri fornøyd før de både etniske norske og ikke-muslimske utlendinger måtte danse etter deres egen pipe -en taktfast zombievugging langs Karl Johan. Zonbienes hovedmål er å erobre hele verden og ha verdensherredømme i en hver avkrok. Her og nå sitter jeg, mor i huset og kikker ut av vinduet og ser min mann og min 23 årige datter, begge ikledd kamuflasjeutstyr og våpen på vei til butikken. Jeg tenker samtidig på mine to sønner på 27 og 29 som måtte flykte for livet til Australia på grunn av at de var i et av de tidligst utsatte områdene. Jeg er glad for at sønnene mine klarte å komme seg unna og at de har det bra der på andre siden av kloden. Om ikke så lenge skal jeg, mannen og dattera mi snike oss ut av landet for godt og reise til Australia og treffe guttungene, svigerdøtrene og barnebarna, det ser vi virkelig fram til, et nytt liv til sammen i fred og frihet. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 1: Karismatiske ledere, fordi mennesker selger livet sitt og livet ditt til mennesker med brede kjever som virker selvsikre, uansett hva de sier, så lenge de er med i en gruppe som man assosierer seg med: Menneskenes iboende irrasjonalitet. 2: Totalforbud mot vitenskap, med basis i religion... igjen... 3: Naturkatastrofer, da spesielt istider -- som vi nærmer oss igjen dersom jordens syklus følger normalt mønster slik den har gjort de siste par millioner år. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Økonomisk ragnarok, det er mest likely... Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Her er iallefall en killer: Som følge av kolaps i økonomien vedtas det at gratisprogrammer og andre gratis tjenester på nettet blir forbudt. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) usa's økonomi går til helvete samtidig som russland har trappet opp militæret i flere år. kina angriper europa og australia sammen med nordkorea og vietnam. russland griper sjansen og starter en offansiv mot usa. usa's hær er ingen match mot russland siden alle amerikanske tropper er i afganistan og pakistan. nasjional garden blir bombet bort og usa er i en krig med sivile mot tungt bevepnede russere. etter usa's væpnede styrker er nede for telling, angriper russland norden og tarover norden innen uker/måneder. gurilia krig i hele europa mot kina og russland som har hovedmakten i europa nå. sivile blir arister og drept for demonstrasjoner og småkriminalitet. rettsaker finnest ikke lenger jippi! eddit: eventuelt. russland eller kina eller iran prøver og bombe/invader usa/europa. europa/usa svarer med atombomber og 3 verdenskrig er fakta. survival of the fittest Endret 29. juni 2011 av supercz Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Fremtidig borgerkrig mellom militante muslimer og etniske europeere er nok mer sannsynlig... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå