Spillmer Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hei eg har tenkt å gå for hovedkort og har tatt med 2 x grafikkkort . Desse grafikkkorta tar opp til 3 slots, så eg lurer på om noen ser om det vil vere problemer med dette hovedkortet og 2 KFA gta 580 anarachy? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ser ut til at du må bruke øverste og nederste pci-e slott i såfall. om bunnen på hovedkrotet er nært psu vil du få problemer der også. du kan jo gå for 2x 2slots 580 kort istedet for 3slots kort. Lenke til kommentar
Stonebridge Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 det er nok plass mellom pci portene så det er ikke noe problem. men det kan bli veldig varmt inni kabinettet med de kortene i sli, siden de ikke skyver luften UT av kabinettet. så du burde ha ganske god luftflyt i kabinettet ditt, slik at skjermkortene påvirker de andre komponentene for mye. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Vel trur eg har ganske god kabinett, som er ganke kald. Skal gå for denne . Så er det greit med desse 2 KFA 2 gtx 580 anarchy? Dei tar 3 slot ja. skal eg ta dei 2 øverste da? Er det mest ytelse ut av de 2 øverste? Lenke til kommentar
Stonebridge Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Vel trur eg har ganske god kabinett, som er ganke kald. Skal gå for denne . Så er det greit med desse 2 KFA 2 gtx 580 anarchy? Dei tar 3 slot ja. skal eg ta dei 2 øverste da? Er det mest ytelse ut av de 2 øverste? yess, vil anbefale de to øverste. den nederste slotten er kun 4x. hvor mye det har å si vet jeg ikke helt.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 sorry tenkte feil.. Du kan bruke de to øverste. Da blri det null problem Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Burde eg bruke anna hovedkort for sli av denne typen? eller går det bra med asus pro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå