anonymez Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 hey, jeg hadde tenkte å ''leie'' en film fra telenor sine nettsider. å da jeg skal betale må jeg skrive inn Kortnummer, sikkerhetskode og utløps data på korte. så jeg lurer på hvor kortnummeret og sikkerhetskoden står? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Om du har Visa Electron så er ikke dette mulig, før du blir 18 og kan skaffe deg et "ordentlig" bankkort med kortnummer. :-) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Har du VISA Electron fra DnB Nor? I så fall, har du fortsatt arket kortet kom festet på? Om ja, nederst i høyre eller venstre hjørnet på det arket står det et nummer som er 16 siffer langt. Dette nummeret kan brukes på akkurat samme måte som det kortnummeret som er innprintet på ordinære VISA-kort. Om du har et VISA Electron fra en annen bank kan jeg ikke hjelpe deg ... Sikkerhetskoden er vel de tallene som er merket med rød ring her. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Nordea sitt Visa Electron har både kortnummer og CCV-kode. Gå til anskaffelse av et slikt, så slipper du å vente til du blir 18. Lenke til kommentar
SnappleApple Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hos Dnb NOR har du nå mulghet for å bestille INTRO-kort med mulighet for å handle på nett, altså kortnummer Lenke til kommentar
utvikling Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 DU trenger ikke å vente til du blir 18 år, i sparebank 1 fikk jeg det når jeg var 14. Med tillatelse fra foreldre selvklart Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Trenger ikke være 18 i Sparebank 1 for å få Visa med kortnummer nei (foreldre må skrive under på skjema), men de spør gjerne hvorfor man skal ha det, f.eks. til netthandel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå