Wipeout Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Noen som vet noe mer om den nye firmwaren som kommer til p800 til uka? Vet at man kan bruke mp3 filer som ringetoner iallefall. Så forresten en blå T610 i dag også, ganske stilig Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Var innom en mobilbutikk i dag, og selgeren fortalte meg at ny firmware kommer mest sannsynlig i neste uke Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Konge bra, den må jeg ha :smile: Noen som vet om alt det andre kommer med da også, f.eks se video i widescreen eller flere bildemuligheter? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Det er video i widescreen på den firmwaren jeg har nå. Versjon R2F Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Det er video i widescreen på den firmwaren jeg har nå. Versjon R2F Hvis jeg båda vil ha widescreen og mp3 som ringesignel, må jeg da bare oppgradere til den kommende eller må jeg oppgradere både til den "gamle" og den til nye da? Takker for svar :smile: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Video i bredskjerm på min og... Og jeg har versjon R2D! Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hvis jeg båda vil ha widescreen og mp3 som ringesignel, må jeg da bare oppgradere til den kommende eller må jeg oppgradere både til den "gamle" og den til nye da? Bare den nyeste. Den inneholder også eldre oppdateringer. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 covah: Takker :smile: Da er det vel rett i butikken når den kommer da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå