martin9 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hei! Jeg trenger å bestille noen deler til scooteren min, og lurer på om jeg kan stole på www.mc-deler.com ? Jeg ønsker ikke at det skal bli sånn "TV-2 Hjelper Deg"-tøys. Takk for svar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) No er det riktignok nokre år sidan eg handla der sist, men etter 5-6 kjøp frå butikken har eg ingenting negativt å melde om dei. Endret 19. juni 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) OBS-OBS: Det som står i denne posten er direkte feil! Jeg blandet denne nettbutikken med en helt annen! Vel, jeg styrer unna. Har selv opplevd å bli skjelt ut fordi jeg var så "dum" å si at en forhandler her jeg bor faktisk hadde lavere pris på identisk vare. Vet om flere som har handlet der, og for de fleste virker det til å gå greit, men får du trøbbel (f.eks feile deler), så kan du være ganske sikker på at det er du som er synderen, uansett hvem sin feil det er... Endret 21. juni 2011 av fikse Lenke til kommentar
Curver Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Har bestilt derifra flere ganger til en honda mt5, de er fult til å stole på fra min side. Vet ikke hvordan det er med retur av varer da, pga. det har jeg ikke gjort til dem før. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 OBS! Jeg misforsto hvilken butikk det var snakk om! Nettbutikken mc-deler.no (som er samme butikken svjv) har jeg brukt noen få ganger, og aldri opplevd annet enn en helt fin handel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå