Lautsprecher Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hva er DITT resultat hos Pc-Pitstop Mitt er:1124 Er LITT lei av 3dmark osv. nå så jeg tenkte at vi kunne prøve noen andre "bencmarks"(Hvis Pc-Pitstop kan kalles det) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Det var vist ikke så mange som var så ivrige på detta her. Kom igjen, ikke vær sjenerte nå :wink: Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Ikke mange som gidder innstalere spyware frivillig. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 SPYWARE??? WTF??? :x :x :x Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 SPYWARE???WTF??? :x :x :x Men syntes også dette så litt humbug ut, så jeg gadd ikke. Hvorfor ikke bruke cpumark99 eller superpi i stedet? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Er LITT lei av 3dmark osv. nå så jeg tenkte at vi kunne prøve noen andre "bencmarks"(Hvis Pc-Pitstop kan kalles det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå