Øystein.F. Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Eit av dei vakraste og mest originale spela på mange år. Les hele saken Lenke til kommentar
Tasselass Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Liker kreativiteten og grafikken i spillet. Bytter mellom "2D" og 3D f.eks. Jeg har spilt demoen, men synes ikke combaten var noe særlig å skryte av i den. Var veldig repeterende etter min mening, og jeg liker spill som DMC, FF, Demons Souls etc. Kommer likevel til å følge litt med på spillet, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Har sett litt på dette og synes det ser ekstremt pent ut. Helt klart et spennende spill å følge med på. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Sikkert kjøp for min del. Dette er allerede i hyllene i Japan og jeg hadde lyst til å kjøpe det da jeg var der for noen dager siden, men nå er det spikret at det blir gitt ut her så da er det like greit. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Dette har vært et sikkert kjøp helt siden jeg først så det. Det ser ut som et veldig interessant spill. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg har også fulgt dette spillet en stund, ser veldig kreativt ut. Vil ikke akkurat si at det er et sikkert kjøp, men om det er så bra som det virker, så må jeg nok skaffe det. Noen som vet hvordan mottakelsen har vært i Japan? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg har også fulgt dette spillet en stund, ser veldig kreativt ut. Vil ikke akkurat si at det er et sikkert kjøp, men om det er så bra som det virker, så må jeg nok skaffe det. Noen som vet hvordan mottakelsen har vært i Japan? Det vet jeg ikke, men det har i alle fall fått 9/10 fra Eurogamer Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Det vet jeg ikke, men det har i alle fall fått 9/10 fra Eurogamer Ikke verst. Takk for det! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg har også fulgt dette spillet en stund, ser veldig kreativt ut. Vil ikke akkurat si at det er et sikkert kjøp, men om det er så bra som det virker, så må jeg nok skaffe det. Noen som vet hvordan mottakelsen har vært i Japan? Usikker, men det har en ganske prominent plass i de fleste butikkhyller med pappfigurer og det hele, så det får en del oppmerksomhet. Den grafiske stilen alene gjør det spesielt, selv om gameplayet ikke skulle være spesielt originalt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Noen som kan bekrefte om man kan velge engelsk eller japansk voiceover? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 De buksene Enoch har på seg kan en faktisk få kjøpt. De er fra merket Edwin og en annen interessant ting er at Brad Pitt er, eller har vært, en talsmann og modell for de. Brad Pitt i filmen Troja noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå