Gå til innhold

Dell Inspirion 4150 til TV

Anbefalte innlegg

Prøver å koble min søte Dell Inspirion 4150 med Mobility Radeon 7500 skjermkort til TV'en. Uansett hva jeg trykker og vender på så ender det opp med svart-hvitt bilde.

Har koblet med en s-videokabel fra maskinen og i en scart-overgang som går inn i TV'en.

Jeg har nå fjernet drivere, og installert nye drivere, men intenting ser ut til å hjelpe. Har prøvd på 2 forskjellige TV'er, der også uten hell. Har også skiftet scart-overgangen, men ingenting hjelper

Har selsagt prøvd med samtlige PAL og NTSC-muligheter, men uten at det gjør noe nytte.

Noen som har vært ute for det samme og vet hva dette kan skyldes?

TV'en er forøvrig under 1 år gammel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du stillt inn TV'n slik at kanalen for scart bruker S-Video signal. Hvis ike dette gjøres vil ikke TV'en finne noe farve signal og dette resulterer i sort/hvitt bilde!

Instillingene for dette er forskjellig fra TV til TV. En annen ting er at ikke alle TV'er har mulighet for å bruke S-Video signal på alle scart inngangene hvis den har fler enn en.

Lenke til kommentar

Har nå gravd meg gjennom manualen uten å finne noe om å stille inn for at den skal bruke s-video signal.

Jeg fant riktig nok ut at det kun er AV1 som tar imot s-video signal, og da burde jo saken vært biff, men det er fortsatt svart-hvitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...