vicious_boy Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg har et problem med den nyeste dataen min. Jeg har en bærbar pc med Windows 7 og når jeg skal prøve å importere cder som er fra tidlig 2000 tallet på iTunes, prøver å rippe på WMP eller bare høre på så er det en skrape-lignende lyd. Dette skjer også i min mor og søsters bærbar som også har Windows 7. De fungerer derimot på en data med Vista. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
Protest Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Har du oppdatert driverne/maskinen? Har du oppdatert OS? Oppdater også iTunes, men når det er sagt, har du prøvd andre rippe programmer og andre formater? Her en fin artikkel om FLAC; http://www.hifiklubben.no/bibliotek/artikler/lyd/2782.htm Lenke til kommentar
vicious_boy Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg har oppdatert alt. Prøvd andre rippe programmer og andre formater og. Hjelper ikke. Lenke til kommentar
Protest Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Har du prøvd å konvertere til et annet format, f.eks. FLAC og prøvd den i avspiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå