Gå til innhold

hvor varm skal en Radeon 9700 pro være???

Anbefalte innlegg

...jeg driver IKKE med noe overclocking...men har alltid hatt litt problemer i battlefield, og nå VELDIG store problemer i Planetside.

Jeg har instalert en ekstra vifte i kabinette over skjermkorte som suger luften ut...leder varmen bort fra korte. Men selv med en dør åpen...så..skjer det ting. I battlefield blir det merkelig farger på objekter..det ser ut som rød og blå "blekk flekker" som dekker mer og mer...og en del objekter så er teksturen helt ødelagt.....men i Planetside begynner objektene å warpe i stykker..så hele spillet ser ut som noe abstrakte saker..vanskelig å forklare.

Det jeg lurer på er hvor varmt kan et slikt kort bli..hva tåler det? Jeg prøvde å kjenne på litt av kjøleellemente på korte som kommer ut på baksiden...og jeg brente meg!!! Så nå har jeg satt en stor vifte på gulvet på siden som blåser luft inn i kassa.

Finnes det et program som kan gi meg temperaturen på skjermkorte.....noe ATI radeon tool eller noe???..så jeg kan sammeligne med normal bruks temperatur.

Og hvis den er for varm....så anner jeg ikke hvorfor..jeg har bare instalert de nyeste driverne.....

anyone??

AKIRA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tempratur måler på kortet tror jeg bare Geforce FX har hittil, men det kan jo være at kortet er litt defekt da :roll:

Det høres jo ut som om du har god nok lufting og om du ikke merker noe forskjell med sidedøren tatt av ville jeg begynnt å lure på om det var noe i veien med selve kortet....du kan jo teste teorien min :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...