Aetius Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ny app skriver ned samtalen mens den pågår. Ser du hva jeg sier? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Fascinerende... Men men hva skal man bruke det til da?? Kanskje vel så greit å ta opp selve samtalen på bånd da vel? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Appen er laget for folk med dårlig/ingen hørsel. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ser for meg direkte oversettelse, f.eks. å linke det opp mot en translator som automatisk oversetter ordene/setningene den andre sier i tekstform mens de snakker..men sjansen er jo ikke så stor at man prater med noen man ikke skjønner språket til på telefon, da. Kunne vel brukes som translator i Irak e.l. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Bytex: Minner om en viss netcom-reklame for ca et tiår siden edit: Endret 19. juni 2011 av Twinflower 2 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ser for meg direkte oversettelse, f.eks. å linke det opp mot en translator som automatisk oversetter ordene/setningene den andre sier i tekstform mens de snakker.. Smart Approach det ja Men lurer på om det ikke kom noe slikt for kun kort tid siden... husker ikke helt i farten hvor jeg så det Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Google Translate fikk "Conversation Mode" for ikke så altfor lenge siden nå. Er vel forsatt i alpha fasen og kun tilgjengelig for android telefoner, samt at språk valgene ikke er så store enda om jeg ikke husker feil. Ser mobili skrev litt om appen: http://www.mobili.no/guider/appen-som-oversetter-tale-til-tale/ Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Den netcom reklamen var jo litt tøff med konseptet. Synd det enda ikek er helt slik da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg