Cuneax Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Oppsiktsvekkende metode. Fotograf bruker munnen som kamera Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det neste blir vel og bruke hullet der solen aldri skinner, forstår ikke helt dette med kunstnerisk uttrykk jeg. 2 Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det neste blir vel og bruke hullet der solen aldri skinner, Der blir vel et Brownie kamera det da 6 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det neste blir vel og bruke hullet der solen aldri skinner HAHA... for en utsikt ^^ Vel.. jeg må si jeg har mye mer til overs for dette stuntet enn han idioten som skrudde fast et kamera i bakhodet. For det første, hva i alle dager er så gøy med å se hva som er bak en person når jeg vil se hva han fikler med og eller ser på. Dette er jo helt fenomenalt Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 På sitt beste er vel denne teknikken et eneste stort gjesp? Eller - ad brownie-cam - ville vel fungert best på nudiststrand eller med veldig kort skjørt? Med en Goatse-versjon burde det også kanskje bli plass til noe mellomformat? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ett av de bedre var ett par kvinnelig modeller som fikk skjult kamera for å se hva menn (og kvinner) så på, og yes det var hekkaggregatet de så på... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ett av de bedre var ett par kvinnelig modeller som fikk skjult kamera for å se hva menn (og kvinner) så på, og yes det var hekkaggregatet de så på... kilde? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) kilde? Rear View Girls. Sikkert bare av akademisk interesse du vil kikke, eller hva? Endret 19. juni 2011 av Trondster Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det neste blir vel og bruke hullet der solen aldri skinner, Der blir vel et Brownie kamera det da ha ha, ja garanteret sepia.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg