Cuneax Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Genererer kulde automatisk når man svetter. Klær kjøler deg ned når du er varm Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Gi meg en hodepute med dette, takk Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Gi meg en hodepute med dette, takk Svett hode skjønner jeg Men altså.. for en genial ide til trenings klær ja Lenke til kommentar
ph10m Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Dette er helt genialt, selv om det bare er snakk om et par grader gjør det stor forskjell. Som nerden jeg er undrer jeg på om dette pulveret kunne fungere å ha i vannkjølingssystem? Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Dette er helt genialt, selv om det bare er snakk om et par grader gjør det stor forskjell. Som nerden jeg er undrer jeg på om dette pulveret kunne fungere å ha i vannkjølingssystem? Nei, det senker temperatur idet det tar til seg fuktighet. Pulveret tar til seg vann og øker entalpi, mens det tar til seg varmeenergi fra omgivelsene og reduserer entropi. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Det var en misvisende tittel. Setningen gir inntrykk av en artikkel som dreier seg om at alle klær gir en kjølende effekt. Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 30. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2011 Spille hansker for Slosse spill ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg