Drugstar Genius Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Hvordan skjuler man best g strengen når man går i joggebukse med at den ikke synes hvis man bøyer seg nedover slik at den kommer opp over ryggen så alle ser den ? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Gå med noe annet. 8 Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Det høres ut som at joggebuksa di er i feil størrelse, eventuelt veldig lav i livet? Lenke til kommentar
Populært innlegg Bytex Skrevet 19. juni 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Gå uten truse. Problem solved. 14 Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Er jo bare sexy når G-strengen vises. Kanskje litt slutty-factor men likevel hot 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Nei. Jenter med g-strengen langt oppå ryggen er IKKE sexy. 5 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg syntes det er spennende at du i det hele har funnet et sånt problem. Jeg ville jo tro at joggebukse brukes for komfort, og selv om jeg ikke har noen erfaring med g-streng av naturlige grunner, ser det ikke ut som den mest komfortable løsningen. Hvorfor kombinere disse? Problemet kan løses med å ha buksa i normal livhøyde. Brett ned kanten på buksa igjen, og ha undertøy i en normal høyde. 3 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Nå går jeg sjeldent (les: aldri) med g-streng, men jeg vil tro at å stramme strikken i buksen løser problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå