Intel94 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hei, eg har kjøpt meg ein brukt HTC HD2 som eg venter på. Grunnen til at eg valgte denne var pga utseende er fantastisk, den har jo fått mykje fantastisk omtale og det går ann å gjere mykje gøy med den som andre OS. MEN eg tenkte eg skulle være forberedt når eg får den i henda mine og skal begynne å tukle med den. Som emnetittelen sier, kva fordeler og ulemper er det med å instalere Android på HD2en? som f.eks nye funksjoner, ting som ikkje virker osv. går det f.eks an å få norsk tastatur på den? Går det ann å få norske menyer osv? Dei samme spørsmåla gjelder også for Windows Phone 7. Og kass OS vil du anbefale? Android eller Phone 7? Visst eg ønsker å ha tilbake det gode gamle OSet på HD2en, ka må eg gjere då? Håper på mykje innspill fra alle som har prøvd eit eller begge OSene, all informasjon er til hjelp! Spytt ut Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Om du får det til å fungere optimalt vil nok Android være et mye bedre OS. Endret 19. juni 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Begrunnelse, kvifor vil det være bedre? er det mykje bedre enn Win Mobile som sitter på den pr. idag og Windows Phone 7? kvifor og kva er forskjellen(tenker ikkje på utseende) norsk tastatur? osv. Ein setning vil bli ein påstand fra mi side, eg vil ha ein begrunnelse så eg veit kva påstanden din innebærer, om du skjønner Endret 19. juni 2011 av Intel94 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Etter min mening er Windows mobile ment mere for bussiness. Android har også en masse apps som Windows mobile ikke har. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Har wm7 på en hd2, og den har jeg ikke fått noe norsk tastatur til...med android vil det fungere.. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Då blir det vertfal prøvekjøring av Android først, er det noko der som IKKJE virker(som ellers ville virka?) Får du norske menyer osv? Fåretar du ein rein installasjon der du mister Windows Mobile eller booter du rett fra minnebrikka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå