Kameraten Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Da har jeg fått syklet nesten 200 mil på Trek 1.5 sykkelen og vil nå investere i en ny og bedre sykkel. Kom over denne: CRC Cube Litening Super HPC Pro Slik jeg ser det, så er sykkelen godt utstyrt, god pris (34 prosent avslag) og det er fri frakt til Norge. Noen som har erfaringer med denne sykkelen/nettstedet? OG hva mer må jeg belage meg på å betale? (mva, toll og annet) EDIT: Postage to Norway on this item is 220.58 NOK GRATIS FRAKT PÅ ORDRE OVER NOK 1380 (*Sykler Ekskludert) Takker for alle svar Endret 19. juni 2011 av Kameraten Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Jeg, kun gode erfaringer med CRC. Bestilte en bmx derifra for en måned tid siden, måtte kun betale mva ikke noe frakt og div. Frakten tok under 2 uker. Bare spør hvis det er noe. edit: linken virker ikke. Endret 19. juni 2011 av T0rd Lenke til kommentar
Kameraten Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Noen som har noe og si om sykkelen? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Utifra det jeg kan se så virker sykkelen veldig godt utstyrt og har en bra ramme, hvertfall til den prisen. Stilig var den også Vil anbefale deg å dobbelsjekke str. som du trenger, rammestørrelse og lengden fram til styret passer deg. Men regner med at du kanskje har sjekket dette. Og hjulene er kanskje ikke de beste, nå vet jeg ikke hvor proff du er, men for de fleste funker de utmerket Lenke til kommentar
Kameraten Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Godt og høre. Enig i at hjulene/dekkene trekker litt ned på hvordan sykkelen ellers er utstyrt, men dette kan lett ordnes hvis jeg blir altfor misfornøyd. Er ca 190, så 60 ramma vil passe bra. Er nok ikke så proff, men heller en veldig ivrig mosjonist som har blitt veldig "bitt av basillen" i det siste. Så denne sykkelen passer meg utmerket. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2011 Da tror jeg det er bare å løp og kjøp(eller trykk og kjøp) Lykke til 1 Lenke til kommentar
Kameraten Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Takker for det. Nå gleder jeg meg veldig! Hva kan jeg forvente av sykkelen da. Hva vil jeg merke størst forskjell på? Har syklet på en god førstegangssykkel (Trek 1.5) tidligere. Venter videre i spenning Lenke til kommentar
claav Skrevet 10. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2011 Hei, Jeg er på jakt etter en brukt Trek 1,5 c. Skal du selge din og i tilfelle hvilken størrelse er det på rammen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå