Gå til innhold

Paladin eller Warlock?

Anbefalte innlegg

Sliter med å bestemme meg, disse er de eneste 2 klassene jeg ikke har over 60.

Aldri likt Paladin noe særlig, har en lv 34, alt å gjøre er Judgement, Crusader strike og Templars verdict/Avengers shield. Kanskje Consecration og Holy Wrath i ny og ne.

Warlock har jeg i lv 30. Greit nok, ikke den største fan av castere generelt, men hører at en Afli lock kan leve litt farlig ved å tirre på seg større grupper om gangen.

85 kommer jeg til å være på PvP fronten. Liker melee bedre i PvP enn caster, men Warlock ser ut til å kunne gjøre mye fancy, bla. Soul Burn og Demonic Circle: Teleport

Jeg liker å ha mye å gjøre, mange knapper å trykke på. Se høye og mange tall (crits). Takker for svar

Edit: Fullt leveling gear på vinneren

Endret av Vikingr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rimelig vill dps på begge to. Så sett bort i fra det kan jeg konkludere med at warlock er milevis forhånd paladin i ren underholdningsverdi. Morsommere å spille, mer å holde styr på (Les: mye mer) Men igjen mer givende. Har selv spilte begge relativt mye på 85, men dessverre lite nok pvp til å uttale meg noe videre utover det.

Så min stemme går til den onde av de to alternativene.

Lenke til kommentar

Enig med DavidH her. Jeg har en Demo Warlock 85 og en Prot Pala 84. Paladinen har jeg hatt i 84 i lang tid, har ikke orka fordi det rett og slett er ganske kjedelig. Jeg elsker spellcasters, så for min del hadde valget vært enkelt. Men min erfaring sier meg at Warlock er det du burde gå for. Veldig høye crits, god dps, mye å holde styr på, fantastisk op pet .. you name it. Du burde forresten teste ut Demo Lock, det er helt insane op. Ihvertfall som levling. Du kan bruke det som både pvp, pve og questing, det er rett og slett OP. Gøy er det også. Stunnen er utrolig nyttig, og felstorm tar insane mye damage, spesielt på store pulls. På de største pullsa kan jeg lett få opp til 40 k aoe ved bruk av Metamorphosis, Shadowflame, Hellfire og Felstorm. Demo lock burde du satse på :) Det er virkelig gøy og OP.

Lenke til kommentar

Warlock, uten tvil.

Min main var paladin i begynnelsen av cata. Skiftet stadig men sikkert over til rogue, men har også spilt en god del som affli warlock. Kunne jeg valgt mellom disse to i ren underholdningsverdig blir det uten tvil locken. Paladin er blitt fryktelig kjedelig, og min paladin ligger nå bare å støver ned i Orgrimmar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...