els09 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hei! Lurer på om det gjør noe om jeg kjører vifte kontrollene på det laveste. Altså kjøre alle viftene i kabinettet på laveste. Bråker sykt mye ved og ha de på fullt. er dette skadelig for komponentene, blir det for varmt? Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Ikke nødvendigvis. Kommer ann på hvilken vifter og hvor hardt du kjører PCen. En ide er jo å skru ned en del og bruke HWmonitor ti lå sjekke temperatur under idle og load. Lenke til kommentar
els09 Skrevet 18. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2011 Ikke nødvendigvis. Kommer ann på hvilken vifter og hvor hardt du kjører PCen. En ide er jo å skru ned en del og bruke HWmonitor ti lå sjekke temperatur under idle og load. Kjører bare viftene på kabinettet lavest Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 skal vel ikke ha all verden å si egentlig. Men sien jeg ikke kjenenr oppsettet ditt, bruksmønstret ditt eller romtempen din så anbefaler jeg deg å kjøre HWmonitor mens du kjører en gaming session eller noe annet krevende. over en periode på noen timer. Og så kan du rapportee tallene dine her og så kan man gjøre en bedre vurderin gav effekten det vil ha på pcen din. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Har du driftstemperaturer over 85°C på CPU eller 90°C på grafikkort er du i problemer, ellers burde du ikke ha store problemer. Harddisker pleier dog å streike rundt 50°C... Lenke til kommentar
els09 Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Hei! Sitter og overvåker med speedfan. O alt ser ut til og ligge greit . Skrur selfølgelig opp viftene ved redring og gaming Veldig deilig og kunne skru de ned på kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå