Jennypuzen Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hei, jeg er 13år og vil ha en jobb... Jeg har lest mange forumer om at jeg kan jobbe på narvesen? Det frister ikke så veldig å levere aviser, men jeg bryr meg heller ikke så veldig om lønn. Dette blir isåfall første gang jeg jobber, skal jeg bare gå inn på rema 1000 / rimi / narvesen og spørre om de har en jobb? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Prøv. Det er første regelen om man skal ha jobb som 13 åring. Bare gå og hør om de har jobbmuligheter som passer for deg (varerydding, vaskehjelp, osv). Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Er igrunn ikke verre enn det nei. Du kan også i mange tilfeller se på hjemmesidene til kommunen/lokalavisa di om det er noen ledige stillinger der som passer deg. Er ofte en del stillinger som ekstrahjelp osv Lenke til kommentar
Jennypuzen Skrevet 19. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2011 Takk for svar :) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Husk at du i en alder av 13 år ikke kan være kresen. Du får bare de jobbene som er lite etterspurt og dårlig betalt. Hvis du kan få en jobb som avisbud, så tar du den. Det var helt greit for meg da jeg var på din alder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå